Sunday, January 22, 2012

jom kita bersenam

Salam sejahtera.....

 sekarang nie kat Kemaman dah panas dah... kadang-kadang jer hujan.... kiranya elok sangat la kalo kita buat aktiviti luar kan..

saya memang suka sangat bersenam @ jogging .... boleh jugak hancurkan lemak kat perut nie .. tapi masa kadang-kadang tue tak sesuai...

reflexsologi dulu.... sakit untuk orang yang ada penyakit...betul ker gitu tue??

kita lawan.. sape yang laju !!!


kat Kemaman nie Padang Astaka salah satu tempat yang sesuai untuk jogging dan ala-ala gym pon ada peralatan disediakan... pergi jer...x der bayar pom...

IkaYaya nie memang suka sangat laa kalau bawak g sini... diaorang tue suka sangat buat aktiviti luar... rasa-rasanya nie tabiat saya...sebab masa belajar aka bujang dulu..memang saya suka sangat berjongging kat Taman Gelora Kuantan ... dapat pulak kawan yang sekepala... iyelaa kan... kalo sorang-sorang...tidak laa kot saya pergi...hehehe


ari nie saya merdeka !!!


Yaya pom nak try jugak.... betul ker laju??


ellehhh.... x sakit pon !!!

Kimmy pulak apelagi... abis kawasan ler dia nak teroka... nak buat camaner.. makpaknya jarang-jarang bawak dia g jogging...:P

Balik jer...terus pergi makan KFC... ambik semula lemak.....:P


8 comments:

ieda said...

alah2 si kecik tuu kkeke ..
bukan main suke

akak dah lama x bersenam harap main badminton depan rumah ajee huhuh

ermayantizakaria said...

hai.. sy erma. selain bersenam, ada juga cara yg lain utk sihat n cantik.. warranty seumur hidup. jemput lawat blog sy @ http://ermayantizakaria.blogspot.com/

~izan~ said...

seronok la aishah aktiviti mcm ni. tp yg tak menahan tang gi kfc tmbh lemak smula haha!

apa cer kek ari tu?

dakcik said...

wah rajinnya bersenam..tp mmg best kalo jogging kt taman gelora tue..;)

eisyaawie said...

ieda : time petang2 ...sy pun suka gak main badminton depan umah... tp time berangin gak...ntah kemana perginya shuttle...:D

izan : jd laaa sayang....hihihi nanti nak gak upload dlm nie.....tq sangat2 kat awak coz...beri tunjuk ajar....:)

dakcik : kan !!! salah satu memori masa belajar di polisas....

wan nurul hezrina said...

cumilnya si tecik2 tuh..senaman mmg bagus utuk kesihatan..kadang tempat ada org jer tak datang=)

LYAfrina said...

ni juga port lepak lya..x pnah btembung pon kan??atau kt x sedar?

~aSHa~ said...

dah dpt kaki si kecik tu mmg suka sgt la aktiviti outdoor