Sunday, February 12, 2012

ika - pengakap muda

Tahun ni Ika dah tahun 4. Jadinya memang wajib join badan berunifom la... sebelum nie sibuk nak masuk Pandu Puteri coz nak masak-masak. Alih2 balik sekolah dok cerita dia kena masuk Pengakap. hehehe... ok ape pengakap....

mama dulu-dulu berangan nak masuk pengakap...tp kena puteri islam.... owhhh
tangan gerak..pic pom kabur..:(

Aktiviti setiap hari Selasa. pukul 1.20tgh - 3.30ptg. Ok laa tue.. tak der laa balik lambat sangat... sukan pulak Ika join bola tampar... coz dia kata dia rendah n kecik... maka games tue yang paling sesuai... iye ker???? Sukan pulak dari pukul 3.30ptg-5.30ptg ari Ahad...

Kekadang tu rasanya aktiviti di sekolah penuh sangat kan lebih-lebih lagi kalo dah tahap 2 aka tahun 4,5,6.. dengan kelas tambahan laaa... fardu ain lagi....urmmmm kesian jugak tengok budak2 nie..tp semua nie utk kebaikan diaorang jugak kan... budak2 sekarang pom sangat ramai yang cerdik pandai.....


alahaiii... mata plok kelain...:P
 

1 comment: