Thursday, August 25, 2011

Bercuti di Kuala Lumpur

Masa perlawanan Chelsea n Malaysia, kami sekeluarga pakat g Kuala Lumpur. Percutian kami kali ini ditaja oleh syarikat tempat en.Molly kerja.....Syukur sangat-sangat sebab En.Molly dapat hadiah tajaan tu..hahaha... Hadiah tue merangkumi Hotel 2d 1n , tiket penerbangan Kuantan-KL pergi dan balik juga tiket perlawanan bola antara Chelsea n Malaysia untuk en.Molly sorang....

tido jer memanjang sicomel saya nie...:D

Tapi memandangkan en.Molly bawa kami sekeluarga, jadi kami memandu dari kemaman-KL.... ye laa nak membayar sendiri tiket kapal terbang dah berapa????  Mesti nak jalan-jalan gak kan...Lagipon ....Lamanya saya x pergi KL.. last pon masa tahun 2006.... .masa tue kami balik dr Genting dan naik ke KL untuk berjumpa ngan ayah saya......Saya pernah kerja kat KL selepas SPM di A&W.....sangat seronok....lagipon dapat duit sendiri kan....sapa yang x nak....banyak kenangan sepanjang saya kerja...pengalaman yang x mungkin saya lupakan....hihihihi

bersungguh-sungguh yaya potong pancake....walaupon sebenarnya panceke tue...sangat lembut...
jaga-jaga along....milo panas tue......

Bertolak dari Kemaman pukul 7.00am...sempat berhenti breakfast kat MCD Genting Sempah. Setiap kali pergi Genting..kalau time breakfast, memang kami makan kat sini....jangan gelak ye....Kemaman x de MCD,,,maka kami org Kemaman memang suka makan di MCD..Apa-apa hal pon..... Nak jalan ....perut kena isi dulu....

tajam tau pisau nie.....:p


Kimi yang excited tengok playground...

Seronok sangat Ika dan Yaya....  dah budak-budak kan...ajak jalan memang suka laa diaaa..... Banyak kami jalan.....sume tue saya dah survey awal-awal...tiket dan tempat nak pergi...kat KL nie.....nanti senang......jalan-jalan kat KL tak perlu risau....GPS kan aderrr......


jom kita main sebelum jalan-jalan...

No comments: