Monday, December 26, 2011

Asyura di Padang Astaka Kemaman


Salam sejahtera..

Dah seminggu tak menulis dalam blog kecil nie.. Nak kata sibuk... rasanya jadual macam biasa jer.. tapi sememangnya bertambah sebab en.Molly cuti seminggu...

Kalau en.Molly ada.. memang kurang tak der langsung laa nak bukak laptop nie... kalo kejap2 boleh laa... Bukan apa.. papa inginkan masa yg terluang tue.. digunakan bersama-sama keluarga..

Semalam 25/12/11, saya sertai acara menbuat Asyura Perdana di Padang Astaka Kemaman. Saya masuk acara bersama JKKK Kg Geliga.. Memandangkan en.MOlly tak kerja, anak2 pon cuti sekolah lai... maka saya angkut sume mai sini... hehehe..

 Alhamdulillah..mujur papa ada.. boleh laa tolong jaga anak ye...:D



saya kacau masak mula-mula jer... hehehe


bapak orang dah..:D

datang untuk posing ke?? hehehhe


olololo... suke laa pic nie..


sessi mengacau dan merasa..:)

posing kat booth yang lain

puteri-puteri aka mak orang dah...:)


tua muda bergotong- royong



Yaya pon sibuk nak menolong...:p

kacau ye...jangan sampai berkerak....hehehe

sessi packing untuk orang ramai


berpeluh-peluh mengacau




jalan-jalan menjenguk booth peserta lain

best !!!!


Terbaikkkk!!!

4 comments:

~aSHa~ said...

kita ni mcm dekat2 je kan...kalo geliga tu mmg dekat betul la dgn sy...ehehehehe sy duk intan

eisyaawie said...

hihihi..... mmg dekat laa... kot2 pernah jumpe.....:D

wan nurul hezrina said...

wah mcm besh jer gotong royong=)eh selamat tahun baru 2012..

~izan~ said...

bestnya aktiviti mcm ni aishah..meriah...dpt mesra2 alam dgn org keliling =)