Friday, December 9, 2011

Jumaat : warna-warni baju Kimmy

auto publish:
geramnya tengok wajah Kimmy yang comei nie... semuanya gambar lama Kimmy dalam versi baju yang berbeza warna... walaupun warna baju berbeza..tapi senyumannya tetap sama.... mendamaikan...






mama rindu kamu...(*____*)

* tengok gambar Kimmy masa baby membuatkan saya inginkan anak kecil lagi....tp apakan daya...cukup sekadar 3 anugerah dari Allah... Alhamdulillah

6 comments:

~izan~ said...

comel! kemain senyum melebar tu hehe

~izan~ said...

comel! kemain senyum melebar tu hehe

Salina@IbuAqil said...

geram sggh.. nak cium je rasanya.. ;D

...sWeeT uMi... said...

bkn main lagi dia cenyum tu...geram je tgk nye...ekekeke (^_^)

dakcik said...

ololo..comelnyaaa ;)

Cik Ina Do Do Cheng said...

samalah kita , cik ina pun rindu saat masa anak cik ina kecil. dorang dah besar cam sunyi. sekarang ni ko tak berapa terasa lagi , nanti kalau anak dah bekerja lagi terasa sunyi : (

kimmy comei