Thursday, December 8, 2011

Jalan-jalan di Bandaraya Melaka

hari kedua di Melaka baru betul-betul nak meneroka tempat-tempat menarik di Melaka. Bangun awal-awal pagi lagi sebab nak mencari makan pagi. Kat hotel Condinental nie.. kami tak amik pakej sarapan pagi...jadinya kena mencari sendiri laa makan pagi....:D

Pusing-pusing dengan kat Melaka nie... terjumpa la gerai makan nasi ayam yang paling sedap saya makan... kalah yang saya dan mertua masak... yang kat sini memang TERBAEK ar nasi ayamnya.. Lokasinya berdekatan dengan bangunan Tabung Haji.. orang ramai ooo... kebanyakkannya order nasi ayam...

nasi ayam 4 pinggan dan teh tarik 2 serta milo ais 2 harga RM 21.00. ( sajer jer saya nak sebut harga.. untuk panduan.. kalo saya nak g Melaka lagi..)

ika dan Yaya boleh habiskan sepinggan nasi sorang... memang sedap la kat sini

Kenyang makan... bermulalah perjalanan kami... sooo jom kita tengok gambar...:D


Ika nampak tinggi jer.... dah nak sama tinggi dengan mama dia dah....

alolo...Kimmy nampak pusat....>___<

 banyak gambar keluarga sebab...kami bawak stand camera... so kita auto jer.... x perlu dah mencari orang atau tempat yang stabil... kiranya... dimana-mana pon bolehhhhh jer bergambar !!!

awal-awal lagi Yaya dah kena penyakit rambang mata..:p


kesayangan saya... ( *______* )

posing atas tangga dulu....

luv u all

3 comments:

Salina@IbuAqil said...

Weeeeee!!! Bestnya sis!!! Jenjalan!! ;)

wan nurul hezrina said...

jenjalan kat melaka banyak tempat menarik..

...sWeeT uMi... said...

best kan dpt jenjlan ngan family...meaka mmg byk tmpt yg bleh pegi...umi pun ada gak g sini thn lepas kot...sblm preggy ari tu (",)