Monday, December 19, 2011

Jumpe jugak akhirnya..

Assalamualaikum pembuka kata...:D

Rasa macam mimpi jer dapat jumpa mummygojes nie. Alhamdulillah jumpe gak kita izan ye.... nie 1st time saya jumpe blogger... kiranya perkenalan di blog..membawa ke twitter dan akhirnya bersua di realiti...

saya senyum sangat lebar ...hahaha...


Semalam saya masak Mi Calung jer.... laipon Izan n family datang time petang. Gambar pun lupa nak snap coz sibuk dok berborak + melayan Kimmy. En.Molly pulak tak balik lai kije time tue...kol 11.00mlm br sampai umah...

* serius lorrrr..... izan memang peramah n mudah mesra.... walaupun br kenal...tp cam jumpe  kawan lama pulak.... dah la sangat cute + gojes..... gerammm jer tgk pipi comei dia....

*Terima kasih Izan coz sudi singgah rumah saya ye... dan lain kali kalo datang lai ke Kemaman..kita jumpe lai k... ( *_____* )

**nak tgk pic. lebih banyak...sila klip d blog izan tau.... ...daaa

8 comments:

tim_fs said...

tulah dah merata dah izan ni gi jumpe blogger..sonok btul la..nnti klu saya kesana kite jumpa lak ek..

eisyaawie said...

itulah kan... seronok kenal kawan-kawan baru...

izan datang pun coz kebetulan suami dia ada kerja di Kemaman...:D

Insyaallah datang kemaman boleh laa jumpe...:D

dakcik said...

wah bestnya ...tp mmg baguskan eratkan silaturahim..;)

LYAfrina said...

wah,...izan dtg kmn ke?? huhu.. kt y dkt ni pon xjumpa2 lg kan

~izan~ said...

whee,dah update,izan je lom,bz sikit.

apa2 pun mekacih terima kami as tetamu.mujur asben kena gi keje situ,bley la jumpa2.tq masak2.

aishah sgt sweet,peramah n senyumanmu ku rindu chewah! miss u!

eLL said...

wahhh, dapat jumpa sahabat maya kannnn

~aSHa~ said...

bila kita dpt jumpa lak..ehehee

mummyrinazone beauty said...

seronokkan selalu kat alam maya jer borak=)setakat nie saya tak pernah jupe sesiapa blogger lagi..