Monday, October 10, 2011

Along dan Yaya berbasikal

Ini laa hobi anak-anak saya kalau di waktu petang.... berbasikal depan umah..  tp kali nie...diaorang pakat naik basikal saya..

Yaya n Ika

Kali nie terbalik  plok...sepatutnya kakak bonceng adik.... ini tukar plok....adik yang terlebih besar...membonceng kakak yang slim...

macam takut jer ika ... kalau bonceng ngan Yaya

Yaya nie..nampak jer rendah...tp berat ooo.... walaupun dia adik...:p.....sekarang nie...berat dia 23kg... Ika plok masih 21kg... kalau membeli baju kena yang lebih 2 kali besar dari saiz dia... kalau seluar plok...memang kena potong bawah sokmo laa...

Yaya yang suka senyummmm....

Ika pulak mmg terlebih tinggi...tp kurus... dia kata dia diet...makan banyak pun  tak gemuk....huhuhu....seluar kejap jer....2 bulan pakai.. abis singkat...


letak Kimmy umah mertua... saya lupa bawak kasut Kimmy... so dia x bleh kluar jalan2...
.kesian plok tengok dok sebekk gini...huhuhu

* 2 ari lepas...Yaya boleh gendong saya naik basikal pusing2 depan rumah....emmmm.... kamu memang kuat Yaya ooiiii.....

9 comments:

Salina@IbuAqil said...

besor beskal dari orang yg naiknya.. hik3!!! comel.. ;)

Ya ALya said...

yaya yg kuat.....

~aSHa~ said...

anak sy yg kedua pun lebih besar nampaknye dari si abg(sulung)...tapi tinggi tu abg la lagi...si adik badan besar...kuat makan...

LYAfrina said...

hehe.. syoknyer dua beradik main beskal... nnti bila besar blaja sama2 lak :-)

mekchu said...

aduhh kesian kat yaya tu.. hehehe.. kena buli..

lieynanilaz said...

sian pada si kimmy...dipinggirkan...kih kih kih

ieda said...

ekekek besar tul basikal tuu :)

~izan~ said...

yaya mmg hebat! boleh bwk ibu tu. lps ni bwk auntie,auntie lg senang nak digendong hihi

eisyaawie said...

Yaya nie...memang kuat makan.... kalau masak2 tue...dia laa yang tolong perabiskan....hehehe

patut laa badan besar....tangki pon besar...