Saturday, October 22, 2011

hari Sukaneka Sek.Keb. Seri geliga

macam biasa laa kalo dah sekolah tue...mesti ada hari sukan .... tahun nie SKSG buat hari sukaneka ..... permainan pon mainan sukaneka laa....

kimmy sibuk nak pegang bendera

ika n yaya sibuk suruh saya datang.... saya pergi bawa Kimmy......kesian plok tengok dia kena tinggal.....so bawak la jugak.... ika dan yaya rumah Hijau...

yaya tengah main...umah hijau dapat tempat kebommmg@ terakhir

Ika masuk pertandingan lari dalam guni dan yaya pertandingan bawa bola dalam sudu

penat sangat nie...

yaya pakai baju hijau ika, jadinya ika x der baju laa.... pakai baju sukan sekolah pon boleh jer

lapar dan dahaga

jumpa Yaya dan kawan dia Chah... Chah nie salah sorang student saya masa saya jadi guru taska tahun 2007 dulu... memang dia kenal laa kami...hehehe

nampak beza sangat diaorang nie.... si besar dan si kecil.... nampak besar sangat Yaya masa nie...

pun dahaga

selepas tue Ika datang... saya sempat beli air dan goreng kepok dan ubi kat gerai luar sekolah.... kesian budak-budak nie.... dahaga dan kelaparan.... kat kantin pon air dah abis....

sibuk kimmy main tengah panas..

budak paling sibuk ari tue ialah KIMMY.... tengah panas-panas....syok jer dia dok padang....

nak berkawan tue.... kelakor sangat...terselik kimmy d tengah...

5 comments:

~izan~ said...

alahai kimmy tu,seronok dia sbb bebas kat pdg kan,panas2 pun tak kisah dah..mesti dia excited tgk ramai kakak2 n abag2 bersukan =)

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

yaya n ika leh medal tak?.. heheheh
sonot, leh wat aktiviti luo skali sekala..
niway, salam kenal.. =)

lieyalatif said...

syok layan sukaneka ni kan...dgn kite2 pun bersorak same..sedangkan anak main rileks jek heheeheh...

amboi kimmy kemain jadi tukang sorak kat tepi padang yeak....

LYAfrina said...

kimi pon nak amsuk sukan tu..

MrS. F!zA said...

alahai tgh panas terik tu..ksian jgk tgk budak2 mcm yaya bersukan tgh panas