Friday, October 14, 2011

gomo kelate gomo




Malam nie ada bola lagi...diantara kelantan n Terengganu. Saya macam biasa kena la sokong Kelantan 'gomo kelate gomo'....saya asal Kelantan kannnn...walaupun sekarang menetap di Terengganu...

en.Molly plok x berapa suka bola. hehe...... kalau time tengok bola...saya bukak tv dalam bilik sambil tidurkan  Kimmy... sebenarnya nak tengok bola....

malam nie ada gak kat astro Arena..... tp kat TV1 pon ada..

 

Ahad lepas dah kalah dah kelate....harap-harap malam nie bleh menang...

tak kisah laa Terengganu atau Kelantan yang menang...tp semangat TRW tue yang saya nak tengok.....
penyokong yang saya rasa sangat bersemangat kenegerian...hehhee.... dulu masa Terenganu menang Piala
FA saya pun rasa cam nak nangis ....kecewa sangat.... huhuhu

 

apa lagi malam nie...GOMO KELATE GOMO

8 comments:

Salina@IbuAqil said...

Yelah yang, mlm ni Perak vs Selangor.. Aritu Perak kalah.. Mlm ni lwn dkt Stadium Perak.. Ayah Aqil dah beli tiket nak p tgk.. ;)

dakcik said...

wah semangat ! hehe

p/s : owh patutla..dh grad bru sy masuk..=) huhu

tp mmg best kan POLISAS..sy org KTN..

ieda said...

tulah
sama2 doakan2 .. :)

mamaNoriz said...

wah, konflik awak ni sbb asal kelate tpi duk ganu...heheheh

mesti pening sokong mana kan...

salam kenal :)

Puan Kutu said...

en suami dok tgok bolasy halau soh keluar tgok kt kedai pasal sy nak tgok tahajjud cinta.haha.tv dlm bilik rosak plak dah..:)

eisyaawie said...

seri 2-2 tp terengganu mara dgn mata 5-3...huhuhu....

~aSHa~ said...

sy terpaksa sokong cik abe la...eheheheheh ganu kita..

ieda said...

uishh team mana memang erkk
x dan tgk sampai habis ..