Thursday, September 1, 2011

Aidilfitri 2011

Selamat Hari Raya di ucapkan kepada semua...terutamanya suami saya Mohammad Adli...mama minta ampun dan maaf ...sayang ...semoga keceriaan di hari raya milik kita selamanya...Amin..
untuk anak-anak saya....Siti Nuratiqah Adriana, Siti Nurfatiha Adriani dan Muhammad Hafiz Hakimi......mama sayang kamu semua....semoga anak-anak mama diberkati oleh Allah swt....dan menjadi anak-anak yang soleh dan solehah...Amin...


sayang kamu

en.Molly n Kimmy aka my heroes


mi dan yah serta bintang hati saya...


Tahun ni saya masih lagi beraya di Kemaman..... seingat saya sudah 6 tahun pagi raya kami berada di Kemaman.....tengahari baru balik ke Kelantan@ Kok Pasir.....tp tahun nie...memang kami  tak balik kampung sebab maa berada di Singapura....Insyaallah..raya haji nanti kami beraya di kampung....

marilah kita bersalam-salaman di Hari Raya.....ampun maaf di pinta....







Dimana saja kam beraya tidak penting untuk saya...tapi apa yang sangat bermakna ialah...kami sekeluarga dapat bersama-sama menyambut Aidilfitri.....


selamat hari raya kami ucapkan...semoga berjumpa lagi di tahun hadapan ....Insyaallah..



No comments: