Tuesday, September 20, 2011

Young Chef

Ika n Yaya sibuk  dok kata nak masuk kelas masakan kat Young Chef Academy...nie gara2 tengok tv banyak sangat laa..... berkali-kali gak laa diorang dok baca kat telinga nie....naik darah mama !!!

posing dulu bersama bahan-bahan untuk sandwich burger

Geram punya pasal....sy buat gak kelas masakan kat umah nie ...kihkihkih... nie sebagai permulaan laa....suruh diorang buat sendiri sandwich burger....hahaha

bahan-bahan: daging burger
roti sandwich
salad,timun
sos cili,tomato n mayonis


chef Ika dulu beraksi..


hasilnya....ermmm boleh tahan gak.....comei jer taruk mayonis gitu..:D


Chef Yaya x suka sayur...hanya roti dan daging jer...n mayonis...


taruk mayonis banyak-banyak...lai sedap ye??

Seronok jer diorang... letak jer apa yang diorang nak....nanti korang jugak yang makan...hahaha...

wah...sedap la tue...( *__*)


sedap ke nie yaya??


seronok jer diorang... kan dah macam masuk kelas masakan kan...hihihi... jimat duit mama x payah bayar ...... bersungguh-sungguh budak nie makan coz buat sendiri...lain kali resepi lain plok k..

nanti kita buat lai ye sayang.... macam-macam lai resepi yang mudah mama ajar kat kamu nanti... love u..(*___*)

4 comments:

ieda said...

amboi2 .. sedap tuuu hermm nanti leh akak buat utk anak2 akak jugak ;)

Ya ALya said...

mesti suka la budak2 tu kan......

ya follow blog ni...salam perkenalan.....

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

rajinnya anak-anak dara ni semua...


suka tgk gambar anak-anak kamu (tgk kat entri lainnya)..


tq sudi singgah blog buruk sy..sy folo kamu juga :)

eisyaawie said...

tq semuanya...:D

xtvt masa lapang anak-anak dara sy..masak-masal laa...