Wednesday, September 28, 2011

bulu mata palsu

opppsss... bukan saya yang pakai ye..... tp anak saya yang tergila-gilakan bulu mata palsu....kalau masuk jer kat simna@ kedai yang jual barangan make-up nie..... bulu mata gak yang dicarinya.... selalunya sy tengok yang rm9.90... sekali terjumpa yang rm2.50... beli laa gak sorang satu...kihkihkih

wah... melentik u...

bulu mata nie saya beli kat kedai rm2... tp regenya rm2.50...huhuhu... bolehlaa untuk melepaskan gian berbulu mata nie....

2 biji mata berbeza..

sampai umah jer terus cuba...Yaya ler... Ika dah tidur dah... siap nak pakai masa tidur coz katanya sangattt cantik rupa dia.... cam artis...hihihi..

pilih plok yang bulu paling lebat....

esokkannya...yaya nak wat masuk beg...nak tunjuk kat kawan-kawan kat skoll.... nasib baik sy nampak...terus kluarkan balik...

posing sampai nampak teropong...huhuhu

ader-ader  jer budak-budak nie...

bulu mata kesayangan Yaya...


umur Yaya baru 7 tahun....tp suka sangat bersoleknya.... memang anak mama laa awak nie.... kalau angin solek melanda.... abis make up saya dia guna.... warna favourite dia semestinya ...PINK... kalo brg pink sume dia nak....mmg rambang mata laaa tengok pink...

3 comments:

~izan~ said...

ha..dpt pun masuk =)

alolo,mmg mcm artis,auntie pun selalu pakai bulu mata palsu hehe...tp yg auntie jual aje hehe..

nanti dah besar boleh mekap2 sendiri...pastu mekapkan mama pulak..

eisyaawie said...

itu laaa izan...yang sorang nie..mmg suka melawa...

kalau tang bulu mata palsu...mmg sy ingat kat awak laa....

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

hihik..auntie nk try jugaklah pakai bulu mata pelesu nih..tp auntie pakai spek..kang tersepit lak bulu mata pelesunya!