Thursday, September 1, 2011

hasil tangan dari eisya

Tahun nie...saya sangat sibuk menjelang hari raya....alhamdullillah....saya sempat menyiapkan baju untuk anak dara saya ika n yaya, menjahit langsir dan kusyen baru, juga menyiapkan biskut-biskut untuk hari raya....nasib baik ada ika n yaya yang sangat rajin....rajin tolong jaga Kimmy dan tidak lupa juga rajin menyibukkan diri....huhuhu

3 hari menjelang syawal...baru kami membeli langsir...itu pon secara kebetulan.....singgah di Nagoya textiles di megamall kuantan untuk melihat-lihat saja......tp terlihat la pula kain langsir yang murah dan sangat cantik....apalagi.....rembat laa... mlm tue, x tido ler saya sibuk memotong untuk di hantar kelim tepi....hihiihi...

jom lihat hasil jahitan saya....
 langsir dan bantal tecik di ruang tamu

 bantal untuk baring-baring depan tv






langsir dapur


sejambak mawar merah untuk yang tersayang...

No comments: